Націлена на формування інтелектуального фонду нації. Відповідає державному стандарту
Ця програма спрямована на формування у дітей ґрунтовних знань та розуміння міжпредметних зв’язків, разом з ціннісно-емоційним вихованням і розвитком пам’яті, природного інтересу до навчання, вміння вчитися й працювати з інформацією.
Як це працює?
Втілення STEM-підходу для поглибленого вивчення предметів природничого циклу, математики та іноземних мов
Розвиток креативних здібностей, інноваційного мислення, нестандартного підходу до вирішення складних завдань
Збалансоване навантаження та ціннісне насичення занять з частою зміною діяльності завдяки танцювальним, релаксаційним, культурознавчим паузам
Гарантоване засвоєння знань на довгі роки з застосуванням певного режиму повторень навчального матеріалу
Націлена на навчання дітей через практичну діяльність. Відповідає державному стандарту.
Головна мета цієї програми — перетворити школу на освітній простір, в якому дітям буде комфортно навчатися та не лише отримувати ґрунтовні знання, але й вміти застосовувати їх на практиці у своєму житті.
Як це працює?
Інтеграція знань та глибоке розуміння міжпредметних зв’язків
Виховання цілісних, всебічно розвинених особистостей
Практичний підхід. Невелика кількість учнів у класах дає змогу максимально ефективно відпрацювати практичні заняття з кожним
Формування навичок, необхідних для щасливого та успішного життя: постійного навчання, інноваційного мислення, розуміння свого впливу на навколишній світ
Девіз школи — невпинний труд для розкриття свого таланту заради створення своєї цінності, реалізації корисної справи для людей, з турботою про світ!
Соціально-емоційне та етичне навчання (СЕЕН) – це освітня програма, що навчає дітей почуватися щасливими і досягати успіху у школі та житті. Заснована на сучасних наукових даних з різних сфер, вона націлена на розвиток м’яких навичок для формування цілісної здорової особистості.
Визнавати вроджені здатність та бажання дитини вчитися
Виконувати роль фасилітатора, провідника та наставника
Любити і розуміти дитину, поважати її гідність та цінність як особистості
Адаптувати навчальний підхід до індивідуальних потреб дитини
Створювати навчальне середовище для всебічного розвитку дитини
Спонукати до самовиправлення, підтримувати самостійність і адаптивність
Розвивати у дітей повагу до себе, оточуючих та навколишнього середовища
Залиште свої дані – і ми незабаром зв’яжемося з вами